Сёння асноўная задача школы — навучыць дзяцей прымяняць веды на
практыцы, а адзнакі пры гэтым — аб’ектыўны фактар, з дапамогай якога
можна ацаніць здольнасці вучня прымяняць гэтыя веды. Каб справіцца з
праблемамі, што ўзнікаюць, неабходна аб’яднаць намаганні ўсіх
удзельнікаў адукацыйнага працэсу, выпрацаваць адзіны падыход, які будзе
зразумелы ўсім, дакладна прытрымлівацца нарматыўных дакументаў і не
інтэрпрэтаваць на месцах крытэрыі дзесяцібальнай сістэмы ацэнкі.
Аб гэтым вялася гутарка пад час майстар-трэнінга “10-бальная сістэма
ацэньвання ў пытаннях і адказах”, якi праводзiўся для маладых педагогаў i журналістаў у межах XXI Міжнароднай спецыялізаванай выставы “СМІ ў Беларусі”. Падрабязней
Комментариев нет:
Отправить комментарий